Компанія «АвтоКапітал» офіційний імпортер Mercedes-Benz в Україні і невід'ємна частина Корпорації УкрАВТО інформує про всесвітню презентацію нового Mercedes-AMG GT Black Series.
Найпотужніший двигун AMG V8 всіх часів, найвиразніший дизайн, найскладніша аеродинаміка, найбільш продумана комбінація матеріалів, найбільш специфічна динаміка руху. Новий Mercedes-AMG GT Black Series уособлює традиції бренду в автоспорті та багаторічний досвід в розробці довершених автомобілів. Результатом є 730-сильний двигун AMG V8 з «плоским» колінчастим валом, активна аеродинаміка та конструкція, яка запозичена безпосередньо у нинішнього гоночного автомобіля AMG GT3.
З 2006 року Mercedes-AMG Black Series є синонімом абсолютно особливого типу автомобіля: безкомпромісного спорткара з виразним дизайном і максимальним використанням технологій з автоспорту. Моделі Black Series є ексклюзивними автомобільними раритетами. Вони були розроблені не для збору пилу в гаражах колекціонерів, а для швидкісної їзди на гоночних трасах, незважаючи на те, що сертифіковані для використання на дорогах загального користування.
Найпотужніший двигун серії V8 від Mercedes-AMG
Новий двигун для GT Black Series побудований на основі 4,0-літрового мотора AMG V8 Biturbo але через численні модифікацій йому було присвоєно новий внутрішній код - M178 LS2. Він розвиває потужність в 730 к.с. при 6700-6900 об/хв і максимальний крутний момент в 800 Нм при 2000-6000 об/хв.
Щоб вкласти новий зміст у поняття «суперкар», фахівці з двигунів в Аффальтербаху значно збільшили потужність і крутний момент, а також досягли більш швидкого відгуку на газ, застосувавши «плоский» колінвал.
Характерний порядок роботи циліндрів такого мотора: 1-8-2-7-4-5-3-6, що створює рівномірно коливні газові потоки у випускному тракті і при такті впуску, резонанс яких можна легко використовувати для підвищення продуктивності. Нові розподільні вали і випускні колектори адаптовані до зміненого порядку роботи циліндрів і додатково покращують газовий цикл.
Крім цього, обидві турбіни двигуна Black Series отримали колеса компресора збільшеного діаметру і можуть нагнітати в цілому 1100 кг повітря в годину (для порівняння: в AMG GT R цей показник становить 900 кг/год). А великі інтеркулери завжди гарантують оптимальну температуру наддувочного повітря.
Унікальність нового двигуна відображена не тільки в специфіці його роботи, чорному шильдике і особливому звуці, а й у вражаючих ходових якостях. Дводверний автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год за 3,2 секунди, а до 200 км/год - менш ніж за 9 секунд. А його максимальна швидкість становить 325 км/год.
Модифікована коробка передач AMG SPEEDSHIFT DCT 7G
Як і в інших модифікаціях AMG GT, потужність двигуна нового GT Black Series передається на задні колеса через 7-ступінчасту трансмісію з подвійним зчепленням AMG SPEEDSHIFT DCT 7G, тільки адаптовану до збільшеного крутного моменту в 800 Нм і руху по гоночних трасах.
Були змінені передавальні числа і алгоритми перемикання передач, скорочено час реакції, а охолодження коробки було адаптовано до більш жорстких вимог. Функція Race Start стала ще більш вражаючою, завдяки старту при більш високих оборотах, більш точному контролю проковзування коліс і спортивним шинам.
Для оптимального розподілу ваги, коробка розташована на задній осі в загальному корпусі з диференціалом і пов'язана з двигуном за допомогою труби карданного валу, яка виготовлена з вуглецевого волокна і важить всього 13,9 кг, що приблизно на 40% легше, ніж алюмінієвий аналог у AMG GT.
Складна аеродинаміка для неймовірно високої динаміки
Новий Mercedes-AMG GT Black Series відповідає принципу «форма слідує за функціональністю». Його візуальна і технічна схожість з гоночними автомобілями AMG GT3 і AMG GT4 стала ще сильнішою.
Воно починається вже з нової радіаторної решітки, через яку повітря подається не тільки для охолодження двигуна, а й гальм. Таким чином, новий дизайн забезпечує максимальну ефективність охолодження, більш низький опір повітря і кращу притискну силу на передній осі.
Карбоновий передній сплітер має два налаштування: Street і Race (виключно для використання на гоночних треках). З ростом швидкості сплітер сильніше притискається вниз за рахунок підвищення негативного тиску, що значно прискорює повітряний потік під днищем, створюючи «ефект Вентурі», який також збільшує притискну силу на передній частині.
Новий капот з вуглецевого волокна з двома великими вихідними отворами для відводу теплого повітря з моторного відсіку, також збільшує притискну силу і знижує опір повітря. Для цих же цілей служать і жалюзі, які інтегровані в передні карбонові крила і забезпечують ефективну вентиляцію колісних арок.
Повітряний потік, оточуючий автомобіль, оптимізується завдяки новим, значно більшим і широким накладкам на порогах з чорного вуглецевого волокна, які переходять у вертикальні площині спереду і ззаду. Повітроводи, вбудовані в панелі порогів, служать для охолодження задніх гальм.
Додаткову притискну силу на задній осі забезпечує нове антикрило з двома робочими площинами з вуглецевого волокна, які можуть бути механічно відрегульовані під різні умови руху. Крім цього, верхній аеродинамічний елемент за допомогою електронного управління змінює кут атаки на 20 градусів, щоб відповідати дорожньої ситуації і обраному режиму AMG DYNAMICS - Basic, Advanced, Pro або Master. Він також може управлятися водієм за допомогою окремої кнопки на центральній консолі.
У горизонтальному положенні закрилок зменшує опір повітря, допомагаючи швидше досягати максимальної швидкості, в нахиленому положенні - покращує ефективність гальмування і стійкість на поворотах завдяки збільшеній притискної сили на задній осі. Всі аеродинамічні елементи скоординовані і взаємодіють один з одним, створюючи притискну силу, яка, наприклад, на швидкості 250 км/год перевищує 400 кг.
Вигляд ззаду завершує новий бампер з великим дифузором, двома круглими подвійними насадками вихлопних труб і вентиляційними отворами задніх колісних арок.
Адаптивна підвіска AMG з регульованим демпфуванням
Підвіска на подвійних поперечних важелях забезпечує високу швидкість в поворотах і дає водієві оптимальне відчуття дороги. Елементи ходової частини виготовлені з кованого алюмінію, щоб зменшити безпружинні маси.
Ще одне рішення з автоспорту - сферичні підшипники важелів задньої підвіски, які забезпечують новому GT Black Series точне рульове управління, чіткий зворотний зв'язок і кращу поведінку в поворотах за рахунок того, що при будь-яких діючих на автомобіль силах, зберігають незмінними розвал і сходження коліс.
Адаптивна підвіска AMG RIDE CONTROL з електронним управлінням системою безступінчатого регулювання жорсткості для кожного колеса, налаштована для задоволення особливих вимог до екстремальної їзди. Характеристики підвіски можна міняти за допомогою AMG DYNAMIC SELECT, вибираючи з трьох режимів - «Comfort», «Sport» і «Sport Plus». У останнього режиму є спеціальна функція: система автоматично розпізнає якість поверхні траси і змінює жорсткість амортизаторів. А щоб розвинути цю логіку, GT Black Series адаптований до широкого діапазону різних треків.
Підвіска оснащена регульованими стабілізаторами поперечної стійкості: спереду з легкого вуглецевого волокна, ззаду - у вигляді порожнистої сталевої труби. Динамічні опори двигуна і коробки передач з електронним управлінням також були налаштовані, щоб ще більше підвищити маневреність і забезпечити високу точність відгуку і чіткий зворотний зв'язок.
Спеціально для GT Black Series були розроблені шини MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R MO. Як прийнято в автоспорті, вони ексклюзивно доступні для Mercedes-AMG в двох комплектаціях: в стандартному оснащенні з м'якої суміші, а в якості опції для їзди по гоночних трасах при більш високих температурах пропонується «твердий компаунд». Спереду встановлені шини 285/35 ZR19 на дисках 10 J x 19, ззаду - 335/30 ZR20 на дисках 12 J x 20.
Інтер'єр лідера
Дизайн інтер'єру підкреслює лідируюче положення Black Series в лінійці AMG GT: ексклюзивна шкіра наппа поєднується зі спортивним мікроволокном DINAMICA чорного кольору на приладовій панелі та легких дверних панелях з петльовими ручками замість звичайних. Ковшоподібні сидіння AMG з вуглецевого волокна об'єднують малу вагу з оптимальною бічною підтримкою.
Додаткові контрастні помаранчеві строчки, матова чорна карбонова обробка і стандартний пакет Night для інтер'єру розставляють ще більше яскравих акцентів. Так, підрульові перемикачі, спиці рульового колеса і вставка на опціональних сидіннях AMG Performance мають глянсову чорну обробку, а панелі порогів виконані з чорної матової нержавіючої сталі, що ще більше підкреслює спортивність автомобіля. Рульове колесо AMG Performance відрізняється спортивним дизайном зі сплющеним в нижній частині ободом, який повністю оброблений мікроволокном DINAMICA.
Алюмінієві підрульові перемикачі передач забезпечують ще більш спортивне водіння, а вбудовані сенсорні кнопки можуть використовуватися для управління функціями приладової панелі і мультимедійної системи. Для управління програмами AMG на кермі розташовані стандартні круглі перемикачі з дисплеями.
Інноваційні кольорові кнопки на V-подібній центральній консолі все ще вимагають механічного тиску, що дозволяє користуватися ними в гоночних рукавичках.
Mercedes-AMG GT Black Series оснащений електронною панеллю приладів розміром 12,3 дюйма перед водієм і 10,25-дюймовим мультимедійним монітором на центральній консолі. Комбінація приладів пропонує різні конфігурації з трьома варіантами оформлення дисплея зі специфічною графікою AMG: «Classic», «Sporty» або «Supersport».
Ще ближче до автоспорту з додатковим пакетом AMG Track
Система AMG TRACTION CONTROL була адаптована для нового GT Black Series та дозволяє попередньо вибрати один з дев'яти параметрів, відповідно до яких допускає різні рівні заносу. Управління здійснюється перемикачем на центральній консолі і без будь-якого втручання в систему ESP, як і в випадку з гоночним автомобілем GT3. Для цього системні алгоритми керують крутним моментом двигуна і ступенем електронного блокування заднього диференціала.
Але, ще наблизитися до автоспорту дозволяє пакет AMG Track. Він включає в себе 4-точкові ремені безпеки для водія і переднього пасажира і вогнегасник вагою 2 кг, а також титановий каркас безпеки з болтовим кріпленням, який додатково збільшує і без того чудову жорсткість кузова автомобіля і підвищує пасивну безпеку.
Слідкуйте за нашими новинами, щоб бути в числі перших, хто дізнається про новини!