15.12

Ексклюзивна зона комфорту Atmosfera Fly by Mercedes-Benz в терміналі D міжнародного аеропорту «Бориспіль»

Mercedes-Benz розширює концепцію сучасної розкоші за межі автомобільної сфери – компанія «АвтоКапітал», генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні (Корпорація УкрАВТО) повідомляє про початок роботи ексклюзивної зони комфорту Atmosfera Fly by Mercedes-Benz в бізнес-залі термінала D міжнародного аеропорту «Бориспіль».

Наслідуючи багаторічні традиції, компанія дотримується концепції сучасної розкоші, створюючи атмосферу затишку, індивідуальності та досконалості в кожній деталі. Стилізація «by Mercedes-Benz» другого поверху бізнес-залу терміналу D спрямована на підвищення зручності пасажирів аеропорту «Бориспіль» та знайомство з легендарним брендом. Автомобільною зіркою lounge-зони став новий S-Class: інтер'єр Atmosfera Fly оформлений актуальним для моделі візуальним контентом. Зона оснащена зручними диванами та кріслами з подушками, свіжим номером журналу Mercedes Me Magazine, а також плазмами з інформаційно-розважальним контентом новинок Mercedes-Benz. У центрі залу встановлено велику зірку Mercedes-Benz.

У залі очікування є все необхідне для роботи та відпочинку: ресторанна зона, комфортні крісла та робочі острівці, безкоштовна бездротова мережа Wi-Fi. Скористатись послугами бізнес-лаунжу можуть пасажири, що відлітають міжнародними рейсами. Безкоштовне відвідування стилізованої зони доступне власникам карт Mastercard World Elite незалежно від країни випуску, а також власникам українських карт Mastercard рівня World Black Edition, Platinum та Corporate (при підключенні банком-емітентом та у відповідності до виконання умов програми). Лаконічний і стильний лаунж стане одним з найпопулярніших місць у зоні вильоту для неформального спілкування та зустрічей.

«Для нас це дуже важливий проєкт і ми високо цінуємо партнерство із Atmosfera Fly – ще одним чудовим місцем для просування нашого бренду. Вже зараз гості можуть оцінити, як змінилася lounge-зона. Mercedes-Benz – це сучасний люксовий автомобільний бренд, тому метою оновлення другого рівня бізнес-залу було створення такої атмосфери, яка б чітко виражала і демонструвала концепцію сучасної розкоші» – прокоментував відкриття Валерій Анохін, генеральний директор компанії «АвтоКапітал».