Генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні, компанія «АвтоКапітал» (Корпорація УкрАВТО), повідомляє про світову прем'єру абсолютно нового С-Класу в кузові седан та універсал.
Запрошуємо в новий, ще більш цифровий та економічний, світ, де ви відчуєте себе як вдома: новий C-Клас поєднує в собі обидва цих виміри, створюючи тим самим в епоху глобальної трансформації зону комфорту, готову до майбутнього в усіх відношеннях. Серед класичних представників модельного ряду Mercedes-Benz новий C-Клас першим стає на шлях повної електрифікації своєї лінійки – завдяки м'яким гібридам з 48-вольтовою технологією та інтегрованим стартер-генератором, а також плагін-гібридам. Високоефективна акумуляторна система в версії плагін-гібрида дозволяє йому досягати електричного запасу ходу близько 100 км (згідно WLTP). Ще зовсім недавно ця цифра була недосяжною в даному класі автомобілів. Водночас, абсолютно новий С-Клас задає нові стандарти і в плані сталого розвитку. Оскільки С-Клас є одним з представників модельного ряду компанії, що найкраще продаються, ця послідовна електрифікація має відповідний великий позитивний вплив на вуглецевий слід. Серед технічних особливостей такі опції, як фари головного освітлення DIGITAL LIGHT і функція підрулювання коліс заднього мосту. В Україні продаж седану та універсалу нового С-Класу стартує 30-го березня цього року, а вже влітку очікується поява новинки в офіційній дилерській мережі.
Динамичі пропорції нового С-Класу підкреслюються спортивним капотом з «силовими» ребрами та поєднанням коротких передніх звісів з довгою колісною базою. У всіх модифікацій зірка розташовується в центрі решітки радіатора, деталі якої можуть бути різними в залежності від виконання. Так, в базовій версії використовується розташована в центрі зірка в комбінації з ламелями. У виконанні Avantgarde додаються декоративні елементи на ламелях, а також хромовані рамки навколо решітки радіатора і фартуха кузова. Відмітною ознакою лінії виконання AMG Line є решітка радіатора в «діамантовому» стилі з хромованою зіркою. Серед інших особливостей – широка колія та колеса в сучасному дизайні, що встановлюються врівень з кузовом (розміром від 17 до 19 дюймів).
Задні ліхтарі у благородному виконанні зачаровують своїм неповторним денним та нічним дизайном. У седана задні ліхтарі, вперше для С-Класу, йдуть у двосекційному виконанні: їх світлові функції розподілені між секцією на боковині кузова і секцією на кришці багажника. Зовнішність задньої частини кузова елегантно довершують декоративні елементи на задньому бампері, що варіюються в залежності від додаткової комплектації і лінії виконання. Палітру колірних рішень для кузова поповнили три нові варіанти: «спектральний синій», «сріблястий хай-тек» і «білий опаліт».
В новому С-Класі з ідеєю сучасної розкоші Mercedes-Benz прямує ще далі: його інтер’єр перейняв ключові особливості у нового S-Класу. Панель приладів поділена на верхню і нижню зони – крилоподібний профіль з новими круглими дефлекторами обдуву, що нагадують гондоли двигунів літака, і розкішну поверхню з декоративними деталями. Відчуттю спортивності сприяє орієнтованість панелі приладів на водія: вона і центральний дисплей на шість градусів нахилені в його сторону.
В зоні водія встановлено ЖК-дисплей з високою роздільною здатністю. Покупцям на вибір пропонуються два варіанти його виконання – з діагоналлю 10,25 дюймів (26,0 см) і 12,3-дюйма (31,2 см). Зміна парадигми в сторону цифровізації торкнулася і центрального дисплея: управління автомобільними функціями здійснюється через високоякісний сенсорний екран. Вертикальна орієнтація дисплея створює значні переваги, перш за все, для маршрутної навігації. Як і панель приладів, поверхня дисплея також дещо повернена в бік водія. У базовій комплектації центральний дисплей має діагональ 9,5 дюймів (24,1 см). Як опція пропонується версія зі збільшеною діагоналлю – 11,9 дюйма (30,2 см).
Разом з новим S-Класом, тепер і новий С-Клас стає володарем інформаційно-розважальної системи MBUX (Mercedes-Benz User Experience) другого покоління. Інтер'єр стає ще більш цифровим і інтелектуальним, оскільки і апаратна, і програмна його частини здійснили великий ривок: кристально чітке зображення на РК-дисплеях полегшує управління автомобільними функціями та підвищують комфорт. На прикладі S-Класу фахівці Mercedes-Benz розробили нову естетику індикації, яка тепер послідовно використовується як основа і для інших моделей.
Завдяки послідовній електрифікації та інтелектуальному зменшенню масогабаритних параметрів, новий С-Клас задає нові стандарти в плані економічності. Лінійка двигунів складається виключно з чотирициліндрових агрегатів, що представляють актуальне сімейство модульних двигунів Mercedes-Benz FAME (Family of Modular Engines).
Як дизельні, так і бензинові двигуни, вперше також отримали інтелектуальну підтримку в нижньому діапазоні обертів з боку інтегрованого стартер-генератора (ISG), представляючи собою м'які гібриди другого покоління. Частиною інтегрованого стартер-генератора є бортова мережа 48 Вольт, яка гарантує роботу таких функцій, як рух накатом, «форсаж» або рекуперація, а також дозволяє значно скорочувати витрати палива. До того ж завдяки їм запуск двигунів здійснюється дуже швидко і комфортно, так, що робота функції «Start / Stop» буде для водія практично такою ж непомітною, як і перехід від режиму руху накатом з відключеним двигуном до енергійного прискорення за рахунок сили двигуна. На холостому ходу інтелектуальна взаємодія ISG з двигуном внутрішнього згоряння буде забезпечувати екстраординарну плавність ходу.
Серед рішень, націлених на подальше підвищення економічності, найбільш передовим є новий OM 654 M з інтегрованим стартер-генератором (ISG) другого покоління. Тим самим, він стає володарем бортової мережі з напругою 48 Вольт. Завдяки рекуперації і можливості рухатися в режимі накату, коли він відключений, двигун стає ще більш економічним. Заходи електрифікації, які передбачають також застосування електричного компресора для кондиціонера, дозволили підняти потужність до 195 кВт плюс 15 кВт Boost.
У новому С-Класі дебютує чотирициліндровий бензиновий двигун (M 254) з інтегрованим стартер-генератором (ISG) другого покоління, який забезпечує більше додаткової потужності – на величину до 15 кВт та на 200 Нм більше крутного моменту. Завдяки рекуперації і можливості рухатися в режимі накату з відключеним двигуном бензиновий варіант приводу дуже економічний. На прикладі M 254 конструктори Mercedes-Benz вперше об'єднали в одному агрегаті всі інновації сімейства модульних бензинових і дизельних двигунів з чотирма та шістьма циліндрами. Серед них покриття дзеркал циліндрів за технологією NANOSLIDE®, покриття циліндрів за технологією CONICSHAPE® («хонингування під трубу») і розміщення системи нейтралізації відпрацьованих газів безпосередньо у двигуні.
Справжнім нововведенням є турбокомпресор секційної конструкції з об'єднанням потоків, що представляє собою подальший розвиток технології Twin Scroll з метою забезпечити ще більш швидку реакцію системи турбонаддуву. Зовсім новою розробкою є турбокомпресор секційної конструкції, що виник як результат співпраці між відділом Mercedes-Benz з розробки турбокомпресорів і командою Mercedes-AMG Petronas у «Формулі-1». Таке перенесення технологій на серійні автомобілі відкриває нові горизонти в плані потужності, що поєднується з максимальною економічністю.
Коробка передач 9G-TRONIC, модернізована для спільного використання з ISG, застосовується на всіх моделях С-Класу. Електродвигун, силове електронне устаткування і радіатор коробки передач зміщені всередину коробки передач або розташовуються поруч з нею. В результаті цього збільшився монтажний простір і зменшилася маса конструкції.
Для повнопривідних моделей була вдосконалена система 4MATIC. Новий редуктор переднього моста дозволяє передавати більш високі значення крутного моменту з ідеальним для динаміки розподілом осьових навантажень. До того ж він забезпечує значну перевагу по масі в порівнянні зі своїм аналогом у попередника – що, своєю чергою, сприяє скороченню викидів CO₂.
Незабаром після запуску нового С-Класу з'являться його плагін-гібриди четвертого покоління. При використанні тих же базових двигунів в плані електрифікації тут зроблений наступний великий крок. Володіючи потужністю електротяги 95 кВт (129 к. с.) і чисто електричним запасом ходу близько 100 км (згідно WLTP), плагін-гібриди C-Класу в багатьох випадках зможуть експлуатуватися виключно на електричній тязі, без використання двигуна внутрішнього згоряння. Мова йде про сучасний двигун M 254 в дволітровому варіанті. У підсумку таке рішення вийшло не тільки дуже економічним, а й рішуче спортивним. Плагін-гібриди з дизельним агрегатом в кузові «седан» і «універсал» з'являться пізніше.
Високовольтна АКБ є власною розробкою Mercedes-Benz AG. Вона належить до сімейства акумуляторних батарей четвертого покоління і є вдосконаленим варіантом акумулятора попереднього покоління. Ця АКБ складається з 96 елементів в так званій пакетній конфігурації. Сумарна ємність АКБ становить 25,4 кВт·год. Це забезпечує значне збільшення запасу ходу до близько 100 км. З урахуванням високої щільності енергії високовольтна АКБ має внутрішню систему охолодження. Через терморегулювання можна таким чином контролювати її робочу температуру незалежно від клімат-контролю в салоні. Таке рішення забезпечує також й швидку зарядку постійним струмом. Навіть якщо АКБ розряджена, її повна зарядка здійснюється приблизно за 30 хв завдяки опціональному зарядному пристрою з постійним струмом потужністю 55 кВт. У базовій комплектації є зарядний пристрій потужністю 11 кВт (залежить від ринку) для трифазної зарядки від настінного зарядного пристрою (Wallbox), підключеного до домашньої мережі змінного струму.
На серійній основі і седан, і універсал обладнані пневматичною підвіскою з регулюванням дорожнього просвіту. На замовлення новий С-Клас може бути обладнаний системою безперервного регулювання амортизаторів, а також спортивною підвіскою.
Новий С-Клас відрізняється особливою маневреністю і одночасною стійкістю під час руху завдяки доступній в якості опції функції підрулення коліс заднього моста. Кут повороту коліс заднього моста становить 2,5 градуса. Завдяки цьому радіус розвороту скорочується на 43 см до 10,64 м.
Створити в салоні індивідуальну по аромату атмосферу допоможе пакет AIR-BALANCE. Цілісний підхід системи ENERGIZING COMFORT щодо забезпечення бадьорості і здоров'я («Fit & Healthy») дозволяє натисканням кнопки або за допомогою голосових команд активувати різні системи з підвищення комфорту, згруповані в окремі програми.
У базовій комплектації новий С-Клас має світлодіодні фари головного освітлення підвищеної потужності. В якості опції для нього пропонуються фари DIGITAL LIGHT. У кожній з фар головного освітлення система DIGITAL LIGHT має світловий модуль з трьох надпотужних світлодіодів, що направляє світло за допомогою 1,3 млн мікроскопічних дзеркал. Таким чином, загальна роздільна здатність фар становить понад 2,6 млн пікселів. Володіючи такою динамікою і точністю, ця інтелектуальна система створює практично безмежні можливості для розподілу світла, що оптимально адаптується до навколишніх умов, причому з високою роздільною здатністю. При цьому система DIGITAL LIGHT, навіть володіючи функцією дальнього світла ULTRA RANGE, не женеться за світовими рекордами дальності освітлення, а скоріше прагне за рахунок інноваційної загальної концепції досягти оптимальної видимості і яскравості без засліплюучого ефекту. Інноваційні функції допомоги водієві і комунікація з іншими учасниками дорожнього руху значно підвищують безпеку під час поїздок вночі.