18.06

Презентація оновленого седана і універсала Mercedes-AMG E 63 4MATIC+

Офіційне представництво Mercedes-Benz в Україні, компанія «АвтоКапітал» (структурний підрозділ Корпорації УкрАВТО) представляє оновлені седан і універсал Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

«Завдяки ефективному двигуну V8 і повному приводу зі змінним розподілом крутного моменту, E 63 4MATIC+ пропонує не тільки продуктивність і динаміку на найвищому рівні, але і підвищений комфорт з характером AMG. Завдяки значним оновленням дизайну, клієнти тепер отримують ще більш привабливий зовнішній вигляд», - каже Тобіас Моерс, Голова Правління Mercedes-AMG GmbH

Більш яскравий дизайн

З моменту появи в 1986 році легендарного «Молота», Mercedes-Benz Е-Class є однією з ключових моделей Mercedes-AMG.

Помітна зовнішність моделей E 63 4MATIC+ в значній мірі обумовлена технічними рішеннями. Тісна співпраця дизайнерів і фахівців з аеродинаміки призвела не тільки до вражаючого стилю кузова AMG, а й до оптимізованого аеродинамічного балансу, що забезпечує прекрасні характеристики керованості на звивистих дорогах і оптимальну стійкість при швидкій їзді по автомагістралі.

Рестайлінгову передню частину відрізняє збільшена решітка радіатора характерного для AMG дизайну з дванадцятьма вертикальними жалюзі та три променева зірка в центрі.

Нові повністю світлодіодні фари Multibeam LED, закруглений капот з «силовими» виступами і розширені на 27 міліметрів передні колісні арки створюють абсолютно новий, ще більш динамічний зовнішній вигляд.

Оновлений задній бампер підкреслює ширину кузова, а також позитивно впливає на аеродинаміку. Його нижня частина виконана у чорному кольорі і елегантно акцентована декоративним елементом в кольорі Silver Shadow, який контурно підкреслює насадки вихлопних труб. В якості нових кольорів кузова доступні: «графітовий сірий металік», «високотехнологічний сріблястий металік», а також «блискучий синій матовий magno».

 

Інтер'єр зі спортивною атмосферою і високим комфортом в далеких поїздках

Інтер'єр також значно оновився і поєднує в собі спортивну атмосферу з високоякісними матеріалами і характерними елементами AMG. Фонове освітлення салону з індивідуальними налаштуваннями поставляється як стандарт.

Сидіння AMG пропонують надійну бічну підтримку і високий комфорт навіть у далеких поїздках. Також можна замовити сидіння AMG Performance з інтегрованими в спинку підголівниками та ще більш розвиненою бічною підтримкою.

Сидіння оббиті шкірою наппа, але за бажанням доступні й інші варіанти. В асортимент оббивки входить нове поєднання шкіри наппа чорного і сіро-титанового перлового кольорів з контрастною жовтою строчкою. Інтер'єр модифікації «S» включає обробку шкірою наппа приладової панелі і підвіконного пояса на дверях, а також ремені безпеки кольору «кришталевий сірий».

Спеціальний блок управління AMG на центральній консолі включає додаткові перемикачі, які дозволяють змінювати режими руху, алгоритм роботи триступеневої електронної системи стабілізації ESP®, адаптивної підвіски і опціональної вихлопної системи AMG Performance.

Штучний інтелект. «Привіт, Мерседес»

Два дисплея - комбінації приладів і мультимедійної системи, розташовані під загальним склом. У Mercedes-AMG E 63 встановлені монітори діагоналлю 10,25 дюйма, а в модифікації «S» - 12,25-дюймові. Водій може перемикатися між трьома стилями відображення AMG: «Сучасна класика», «Спорт» і «Суперспорт». В останньому випадку по центру щитка приладів розміщується великий круглий тахометр.

Особливістю інтер'єру оновленого Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ є інформаційно-розважальна система MBUX з сенсорним управлінням, голосовим уведенням команд, а також характерними для AMG функціями та відображенням інформації. Наприклад, даних про настройках, роботі і прогріві двигуна, індикатор перемикання передач, покажчик рівня перевантажень, гоночний комп'ютер RACETIMER, візуалізацію роботи приводу і дані телеметрії.

Голосове керування, яке активується фразою «Привіт, Мерседес», також є частиною стандартної комплектації. Завдяки штучному інтелекту MBUX розпізнає і розуміє майже всі команди, пов'язані з інформаційно-розважальними і транспортними функціями.

 

4,0-літровий двигун AMG V8 Biturbo

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ має потужність 571 к.с. і крутний момент 750 Нм. На розгін від 0 до 100 км/год седану потрібно всього 3,5 секунди, а універсалу - 3,6 секунди. Для модифікації «S» ці показники: 3,4 та 3,5 секунди відповідно.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ розвиває потужність 612 к.с. і максимальний крутний момент 850 Нм.

Для забезпечення оптимальної потужності в широкому діапазоні оборотів і швидкого відгуку двигуна AMG V8 Biturbo, два його турбонагнітачі оснащені технологією подвійного «Twin-Scroll». А висока ефективність досягається шляхом стандартної деактивації половини циліндрів. У режимі руху «Comfort» в широкому діапазоні від 1000 до 3250 об/хв чотири з восьми циліндрів можуть відключатися. Цей процес відбувається настільки швидко і м'яко, що не повинен викликати жодного дискомфорту.

До того ж, модифікація «S», це єдиний автомобіль у сегменті, який оснащений динамічними опорами двигуна, які змінюють свою жорсткість залежно від умов і манери керування. Таким чином, вони забезпечують максимально м'яке з'єднання з трансмісією для забезпечення високого комфорту і максимально жорстке кріплення до кузова для оптимальної динаміки руху.

9-ступінчаста коробка передач AMG SPEEDSHIFT MCT з коротким часом перемикання і високою ефективністю

Робота 9-ступінчастої коробки передач AMG SPEEDSHIFT MCT відповідає вимогам до високоефективних автомобілів. Автономне програмне забезпечення і технологія подвійного зчеплення забезпечують надзвичайно короткий час перемикання і швидке багаторазове пониження передач, забезпечуючи, тим самим, хвилюючі емоції. Крім цього, в порівнянні з гідротрансформатором, «мокра» багатодискова муфта знижує вагу і оптимізує реакцію, особливо при прискоренні або скиданні газу.

Крім цього, момент перемикання змінюється в залежності від обраного перемикачем AMG DYNAMIC SELECT режиму руху. У програмах руху «Sport», «Sport» і «RACE» (стандарт для модифікації «S») автоматично включається ефект подвійного виключення зчеплення при перемиканні на понижену передачу. У режимі «Comfort» автоматично активується функція відключення і запуску двигуна «ECO Start/Stop», а в «Individual» - може бути активована функція руху накатом «Gliding».

 

Повний привід AMG Performance 4MATIC+ з режимом «Drift»

Всі варіанти Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ оснащені повним приводом AMG Performance 4MATIC+. Ця інтелектуальна система поєднує в собі переваги різних концепцій приводу, забезпечуючи оптимальне зчеплення за будь яких умов.

Для цього модифікація «S» вже в стандартному оснащенні має спеціальний режим «Drift», який можна активувати в режимі «RACE», за умови, що ESP® відключена, а коробка переведена в режим ручного перемикання.

Блокування заднього міжколісного диференціалу для оптимального зчеплення

Для поліпшення тяги і динаміки водіння, високопродуктивні моделі AMG оснащені заднім міжколісним диференціалом AMG який може блокуватись з електронним управлінням. Це зменшує проковзування внутрішнього колеса при проходженні поворотів без будь-якого втручання гальмівної системи.

Також автомобіль дозволяє розганятися швидше і залишається більш стійким при гальмуванні з високих швидкостей, так як блокування диференціала покращує зчеплення з дорогою. Але, найбільшою перевагою такого диференціала є точний контроль і попереджувальні дії. Завдяки цьому зсувається поріг втрати зчеплення і полегшується керування автомобілем в граничних режимах.

Система ESP® з трьома налаштуваннями: «ESP ON», «ESP SPORT Handling Mode» і «ESP OFF», працює точно в унісон з блокуванням заднього міжколісного диференціалу і повним приводом, забезпечуючи видатну динаміку.

Гарний контроль завдяки рульовому управлінню AMG і високоефективної гальмівної системі AMG

Електромеханічний підсилювач керма вражає своєю точною і прозорим зворотним зв'язком завдяки спортивному налаштуванню. Зусилля на кермі змінюється - зменшується при низьких і збільшується при високих швидкостях. А ступінь допомоги підсилювача визначається обраним режимом руху.

Високопродуктивна гальмівна система зі збільшеними гальмівними дисками надійна і ефективна в роботі й стійка до перегріву навіть при високих навантаженнях. Спереду використовуються диски розміром 360 x 36 мм з перфорацією і внутрішньою вентиляцією, з якими працюють шестипоршневі фіксовані супорти, а ззаду - диски розміром 360 x 26 мм з однопоршневими плаваючими супортами.

Модифікація «S» оснащена ще більшими передніми гальмівними дисками розміром 390 x 36 мм. А в якості опції для неї пропонується карбоново-керамічна гальмівна система AMG з гальмівними дисками розміром 402 x 39 мм спереду і 360 x 32 мм ззаду.

Втім, якщо замовити опціональний пакет AMG Dynamic Plus, то вона матиме режимом руху «RACE», включаючи настройку для дріфту, високопродуктивну гальмівну систему від модифікації «S» з гальмівними супортами, пофарбованими в червоний колір, і рульове колесо AMG Performance з обшитим мікроволокном DINAMICA ободом і перемикачами AMG.

AMG DYNAMIC SELECT і AMG DYNAMICS для особливого досвіду водіння

При наявності до шести режимів руху AMG DYNAMIC SELECT - «Slippery», «Comfort», «Sport», «Sport +», «Individual» і «RACE» характеристики нових моделей змінюються дотиком пальця. Доступний діапазон налаштувань простягається від найбільш ефективних і комфортних до максимально спортивних. Режими змінюють такі ключові параметри, як реакція двигуна, перемикання трансмісії, настройки підвіски і рульового управління.

В програми режимів руху AMG DYNAMIC SELECT інтегрована і система управління динамікою автомобіля AMG DYNAMICS. Її функції можуть бути обрані індивідуально за допомогою перемикачів AMG на рульовому колесі. Рівні «Basic», «Advanced», «Pro» і «Master» впливають, наприклад, на алгоритм роботи ESP® і повного приводу 4MATIC +. Залежно від обраного режиму і поведінка машини змінюється від надзвичайно стабільної до високо динамічної. Відповідного характерам машин з Аффальтербаха.

  E 63 4MATIC+ E 63 S 4MATIC+
Двигун 4,0-літровий V8 з безпосереднім уприскуванням і двома турбонагнітачами 4,0-літровий V8 з безпосереднім уприскуванням і двома турбонагнітачами
Робочий об'єм, см. куб. 3982 3982
Максимальна потужність 420 кВт (571 к.с.) при 5750-6500 об/хв 450 кВт (612 к.с.) при 5750-6500 об/хв
Максимальний крутний момент 750 Нм при 2250-5000 об/хв 850 Нм при 2500-4500 об/хв
Коробка передач Роботизована 9-швидкісна AMG SPEEDSHIFT MCT 9G Роботизована 9-швидкісна AMG SPEEDSHIFT MCT 9G
Розгін 0-100 км/год 3,5 с (3,6 с)* 3,4 с (3,5 с)*
Максимальна швидкість 250 км/год** 300 км/ч*** (290 км/год)*
Витрата палива, комбінована 11,6 л/100 км (11,8 л/100 км)* 11,6 л/100 км (11,9 л/100 км)*

*Для версії з кузовом універсал.

**Обмежена електронікою. При замовленні пакету AMG Driver's - 300 км/год.

***Обмежена електронікою.

Більш детальну інформацію можна дізнатись у консультантів в офіційній дилерській мережі Mercedes-Benz, а також на сайті www.mercedes-benz.ua

Карта офіційних дилерських центрів Mercedes-Benz в Україні: https://www.mercedes-benz.ua/passengercars/mercedes-benz-cars/dealer-locator.html