Компанія «АвтоКапітал» офіційний імпортер Mercedes-Benz в Україні і невід'ємна частина Корпорації УкрАВТО повідомляє про те, що відбулася світова прем'єра нових моделей в сімействі E-Class, які вже скоро будуть доступні українським клієнтам.
Нові купе і кабріолет Mercedes-Benz Е-Класу: динамічні, ефективні, емоційні і привабливі
Купе і кабріолет Mercedes-Benz E-Class - найбільш емоційно привабливі представники сімейства розкішних моделей преміум класу. А після недавніх змін, ці два автомобіля мрії стають ще більш бажаними.
Їх дизайн тепер відточений в ще більш спортивному стилі, що особливо помітно підкреслюють оновлення передньої частини. У той же час, під час фейсліфта двохдверні моделі отримали такі ж суттєві оновлення, як і Mercedes-Benz E-Class з іншими типами кузова. До них відносяться нова / оновлена лінійка електрифікованих і, відтак, більш ефективних бензинових і дизельних двигунів з вбудованим стартером-генератором, системи допомоги при водінні наступного покоління і інформаційно-розважальна система MBUX (Mercedes-Benz User Experience).
Завдяки пропорціям кузова, чіткому і чуттєвому дизайну, а також комфорту для чотирьох чоловік, нове купе E-Class поєднує в собі красу і класичні гідності автомобіля класу Gran Turismo з сучасними технологіями. Кабріолет з класичним тканинним верхом як і раніше пропонує місткість і комфорт в далеких поїздках для чотирьох чоловік.
І робить це круглий рік: в якості опції, автомобіль може бути обладнаний електричною системою вітрозахисних панелей AIRCAP і функцією обігріву простору в районі шиї і голови AIRSCARF. Уже в стандартному оснащенні акустичний м'який верх допомагає оптимізувати рівень шуму в салоні і забезпечує комфортні умови незалежно від сезону.
Вишуканий стиль: зміни в екстер'єрі та інтер'єрі
Додаткову вишуканість і динаміку в зовнішність нових купе і кабріолета Mercedes-Benz E-Class привносять стандартні повністю нові світлодіодні фари і решітка радіатора А-подібної форми, яка розширюється до низу, з «алмазним» дизайном, однією горизонтальною ламелью і великою трипроменевою зіркою в центрі. Родзинкою мускулистої задньої частини є двосекційні задні ліхтарі з повністю переробленою структурою LED елементів.
При фейсліфті купе і кабріолет Е-Class отримали чотири нових кольори кузова: високотехнологічний сріблястий, сірий графітовий металік, сріблястий мохаве і патагонский червоний (designo). Лінійка колісних дисків також була розширена і тепер включає в себе, так звані «аеродинамічні колеса», особлива конструкція яких, сприяє економії палива.
Як і раніше, інтер'єри купе і кабріолета поєднують в собі сучасний стиль і спортивну розкіш. Зберігши знайому архітектуру і матеріали виключно високої якості, вони отримали нові варіанти обробки, включаючи спеціальну, яка відбиває сонце шкіру, для кабріолета. А особливою інтелектуальною функцією є адаптивне регулювання сидіння водія, яка автоматично налаштовує його положенні відповідно до висоти кузова.
Наступне покоління систем допомоги водієві: більше безпеки і комфорту
Нові купе і кабріолет E-Class оснащені новітніми системами допомоги при водінні. Вони забезпечують особливо високий рівень активної безпеки і здатні реагувати швидко і розумно.
Нове рульове колесо обладнано ємнісними датчиками, на основі яких працюють кнопки сенсорного управління і система визначення положення рук на кермі. Тепер їй не потрібні невеликі відхилення керма щоб зрозуміти, що водій контролює машину. Якщо система виявляє, що водій не тримає руки на кермі, то запускається каскад попереджень, який в результаті активує функцію екстреного гальмування, якщо водій продовжує бездіяти.
Стандартна система автоматичного гальмування Active Brake Assist готова допомогти запобігти зіткнення з транспортними засобами, які рухаються попереду, при розвороті через зустрічну смугу руху і уникнути наїзду на велосипедистів і пішоходів, що перетинають дорогу.
В оснащення нових купе і кабріолета Е-Класу входить мультимедійна система MBUX (Mercedes-Benz User Experience) останнього покоління, а також функції управління комфортом ENERGIZING і ENERGIZING COACH, які об'єднують різні системи комфорту і рекомендовані оздоровчі програми.
Ефективність: електрифікація розширена за рахунок трансмісії
Спочатку купе і кабріолет E-Class виходять на ринок в наступних модифікаціях: E 220 d / E 220 d 4MATIC, E 400 d 4MATIC, E 200 / E 200 4MATIC, E 300 і E 450 4MATIC. Але, в цих нових дводверних моделях також представлена топова версія чотирициліндрового дизельного двигуна (OM 654 M) потужністю 265 к.с., який вперше працює з вбудованим стартером-генератором (ISG) другого покоління, який є частиною трансмісії 9G-TRONIC.
Вироблювані ISG 20 к.с. і 180 Нм надають купе і кабріолету додатковий імпульс (EQ Boost) при старті, забезпечуючи ще більше задоволення від водіння, незалежно від обраної двухдверной спортивної моделі. При цьому, бортова 48-вольтова електрична мережа дозволяє реалізувати деякі функції гібридів, наприклад, режим рекуперації, здатність рухатися накатом з вимкненому двигуном і запуск двигуна при активній системі Start & Stop, що робить їзду ще більш ефективною.
Подібна технологія є особливістю і рядного шестициліндрового бензинового двигуна (M 256), який вперше доступний в E-Class. Додаткові 22 к.с. і 250 Нм підсилюють спортивний характер як купе, так і кабріолета, а стандартна комбінація з системою повного приводу 4MATIC додатково підкреслює динамічний характер цих двох моделей.
Нові купе і кабріолет Mercedes-AMG E 53 4MATIC+: більше фірмового стилю, більше спортивності, більше індивідуальності
Mercedes-AMG продовжує послідовно зміцнювати впізнаваність бренду: нові купе і кабріолет E 53 4MATIC+ тепер мають нову характерну решітку радіатора AMG А-образного дизайну з вертикальними ламелями. Її форма, яка розширюється до низу, значні «силові» ребра на капоті і нові світлодіодні фари візуально роблять передню частину автомобілів ширше і підкреслюють їх міць.
Новий передній бампер з елементом в дизайні A-Wing, великими повітрозабірниками з двома поперечними ламелями по краях і новим переднім сплітером, також підкреслює дане сприйняття від автомобіля і демонструє схожість з сімейством спортивних автомобілів AMG GT. Раніше доступні тільки для цього сімейства, графітовий сірий металік і матовий діамантовий синій окрас magno, тепер пропонується і для купе, і для кабріолета E 53 4MATIC+.
Нові 19-дюймові легкосплавні диски з 5-ю здвоєними спицями виконані в аеродинамічно оптимізованому дизайні, а в якості опції пропонуються і 20-дюймові легкосплавні диски з більш широким краєм обода, пофарбовані в матовий чорний або глянсовий титановий сірий колір.
Ключовими моментами дизайну задньої частини є круглі подвійні насадки вихлопних труб, гармонійно інтегровані в задній бампер і спойлер на кришці багажника. Конструкція боковин бризговиков покращує аеродинаміку в районі колісних арок. З опціональним пакетом AMG Night купе і кабріолет AMG E 53 4MATIC+ можуть виглядати ще більш спортивно, а з пакетом Carbon II - технологічно.
Інтер'єр: індивідуальне оснащення і специфічні опції
Інтер'єр тепер ще більше підкреслює приналежність до сімейства AMG. Новинкою є обробка салону шкірою Наппа в поєднанні чорного і сіро-титанового кольору з червоною контрастною строчкою. Великі дисплеї під загальним склом і інформаційно-розважальна система MBUX зі спеціальними програмами AMG створюють типову атмосферу високопродуктивного автомобіля класу люкс.
Але, ключовою ланкою в створенні справжньої спортивної атмосфери є нове рульове колесо AMG Performance зі здвоєними спицями. Для більш зручної роботи з підрульовими перемикачами коробки AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, їх зробили більше і розташували нижче. А додаткові перемикачі AMG на рульовому колесі для управління програмами руху, отримали більш яскраві дисплеї і нові позначення.
Рядний шестициліндровий двигун: з стартер-генератором EQ Boost і додатковим електричним компресором
Електрифікований 3,0-літровий двигун R6 AMG з подвійним наддувом у вигляді комбінації з працюючого на відпрацьованих газах турбокомпресора і додаткового електричного компресора розвиває потужність 435 к.с. і крутний момент 520 Нм.
Його стартер-генератор EQ Boost короткочасно забезпечує додаткову потужність в 22 л.с. і крутний момент в 250 Нм, живить бортову електричну систему на 48 Вольт, а також відповідає і за гібридні функції. Це нововведення знижує витрату палива і викиди, а також збільшує швидкість реакції мотора на додавання газу без «турбоями». Що особливо цінується шанувальниками AMG.
Автоматична 9-швидкісна коробка передач AMG SPEEDSHIFT TCT 9G демонструє короткий час перемикання і високу ефективність. Але, її роботу, як і реакцію двигуна, настройки підвіски і рульового управління можна відкоригувати одним дотиком пальця за допомогою перемикача системи AMG DYNAMIC SELECT з інтегрованою системою управління динамікою автомобіля AMG DYNAMICS, яка впливає на роботу системи стабілізації ESP® або повного приводу AMG Performance 4MATIC+.
Він, в свою чергу, забезпечує оптимальне тягове зусилля для задоволення від динамічного водіння і високий рівень безпеки руху в будь-яких умовах: на сухий, мокрій або слизькій поверхні. Багатокамерна пневматична підвіска AMG RIDE CONTROL+ зі спортивними настройками підтримує цю видатну динаміку, забезпечуючи, при цьому, високий комфорт. А гальмівна система AMG оптимально налаштована для контролю потужності і швидкості купе і кабріолета E 53 4MATIC+.
Вперше доступно для шестициліндрових моделей: пакет AMG DYNAMIC PLUS
Пакет AMG Driver дозволяє підняти обмежену електронікою максимальну швидкість з 250 до 270 км/ч. Але, для ще більш емоційно привабливого водіння пропонується додатковий пакет AMG DYNAMIC PLUS. Він об'єднує технічні рішення і візуальні акценти, раніше доступні тільки для восьмициліндрових моделей. Наприклад, червоні гальмівні супорти з написами AMG на всіх чотирьох колесах і програму RACE Drive з режимом «Дріфт».
Перші оновлені купе E-Class в Україні очікуються на початку 2021 року, а кабріолет - навесні 2021 року. Більш детальну інформацію про можливості замовлення і датах їх появи в Україні можна дізнатися в офіційній дилерській мережі Mercedes-Benz в Україні. Слідкуйте за нашими новинами, щоб бути в числі перших, хто дізнається про новини!