08.10

Kia представила Stonic у спортивній версії «GT Line»

Stonic GT Line висуває на перший план найспортивніші елементи дизайну бренду, має більш емоційний зовнішній вигляд всередині та зовні та ексклюзивні дизайнерські особливості, примаманні лише версії GT Line. Як і інші комплекаціі моделі Stonic, модель GT Line надає можливість зробити своє авто ще більш індивідуальним за допомогою нових двоколірних зовнішніх варіантів забарвлення.

Виробництво нової лінійки Stonic GT Line почнеться в жовтні на заводі Kia в Сохарі, Корея.  Продажі в Європі планують початися в останньому кварталі 2020 року,  на всі моделі буде поширюватися унікальна 7-річна або 150-кілометрова гарантія Kia.

 

Зовнішній дизайн у стилі GT

Новий спортивний зовнішній вигляд Stonic GT Line надав міському кросоверу ще більш агревного вигляду. Основні зміни, стосуються дизайну переднього і заднього бамперів. Передній бампер доповнено вбудованими світлодіодними протитуманними фарами, трьома окремими повітрозабірниками спереду автомобіля і металевою окантовкою нижнього краюРешітка радіатора "ніс-тигра" також має свій власний унікальний дизайн, а кришки дзеркал дверей – чорну обробку.  Крім того, моделі GT Line у стандартній комплектації оснащені новими повністю світлодіодними фарами. Новий більш помітний задній бампер вигідно відрізняє його від інших варіантів Stonic: дизайн, що імітує подвійні вихлопні труби, задній дифузор, а також значок GT Line на задніх дверях.

Як і в існуючих варіантах моделі, кастомізація залишається ключовим моментом для Stonic GT Line. На сьогоднішній день третина всіх моделей Stonic мають двобарвне забарвлення екстер'єру, і версія GT Line – не виняток. Залежно від ринку, покупці можуть обрати до 15 двоколірних колірних комбінацій для кузова і даху.

Версія GT Line ще більше розширює колірні можливості, кольорові акценти навколо трьох повітрязабірників переднього бампера відповідають контрастному кольору даху.  Stonic GT Line оснащено 17-дюймовими дисками з алюмінієвого сплаву.

 

Унікальні оновлення інтер'єру з сучасними функціями Kia.

Модернізація внутрішнього простору Stonic GT Line значно підвищує її експлуатаційні характеристики в порівнянні з іншими комплектаціями лінійки Stonic. Найбільш помітною модифікацією є використання унікальної тільки для версії GT Line. обробки приладової панелі з ефектом вуглецевого волокна.

Також Stonic GT Line пропонує нові варіанти оздоблення сидінь, обробка виконана в поєднанні чорної тканини і синтетичної шкіри з кантовою обробкою і контрастною прострочкою білого кольору. У салоні автомобіля водіїв зустрічає  нове перфороване шкіряне D-подібне кермо з логотипом GT Line, а також 4,2-дюймовий цифровий дисплей між циферблатами в приладовій панелі.

 

Як і інші комплектації Stonic, новий салон оснащений усіма сучасними мультимедійними функціями.  У центрі приладової панелі розташована велика 8,0-дюймова інформаційно-розважальна система з сенсорним екраном, оснащена технологією Display Audio.

Незалежно від комплектацій, вона оснащена мультизв’язком Bluetooth, що дозволяє користувачам підключати два мобільні пристрої одночасно – одне для використання в режимі гучного зв'язку і мультимедійного використання;  інше – тільки для використання в мультимедійному режимі з підключенням до технологій Apple CarPlay і Android Auto.

 

Вибір турбонаддувних і полугібридних силових агрегатів

Stonic GT Line може бути оснащений новим бензиновим середньогібрідним мотором Kia (MHEV) "EcoDynamics +" з електроприводом.  Поєднуючи 1.0-літровий двигун "Smartstream" T-GDi (з безпосереднім уприскуванням бензину з турбонаддувом) з 48-вольтової MHEV системою, трансмісія EcoDynamics + забезпечує велику ефективність за рахунок безшовного розгортання і рекуперації електроенергії.  Компактна 48-вольта літій-іонна полімерна акумуляторна батарея доповнює потужність крутного момента двигуна за допомогою електричної енергією нового гібридного стартер-генератора (MHSG).

MHSG з'єднаний ременем з колінчастим валом двигуна і плавно перемикається між "моторним" і "генераторним" режимами.  У "моторному" режимі при прискоренні MHSG забезпечує електроенергію для  зниження навантаження на двигун і рівня викидів. Під час гальмування автомобіля, MHSG при певних умовах може перемикатися в режим "генератор", забезпечуючи рекуперацію енергії від колінчастого вала для підзарядки акумуляторної батареї.

У новому двигуні Smartstream використовується технологія безперервної змінної тривалості роботи клапанів (CVVD). Це дозволяє двигуну плавно перемикатися між різними циклами згоряння в залежності від навантаження, максимізуючи ефективність у всіх ситуаціях водіння.  Двигун Smartstream видає 100 або 120 к.с., також доступна система Drive Mode Select з режимами "Eco", "Sport" і "Normal".

У стандартну комплектацію Stonic GT Line входить нова інтелектуальна механічна трансмісія Kia (iMT) або опциональна 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням (7DCT).  iMT - це нова система Kia "зчеплення дротами", яка сприяє підвищенню паливної економічності, зберігаючи при цьому взаємодію водія зі звичайною механічною коробкою передач.  Замість механічного зчеплення,  iMT починає працювати за допомогою електроніки.  Зчеплення iMT  плавно інтегрується з MHSG і вимикає двигун раніше, ніж система Kia Idle Stop & Go Start Stop під час зупинки.

Обидві коробки передач, iMT і 7DCT, забезпечують періоди "парусного" вимикання двигуна для підвищення паливної економічності в екорежимі. Вона працює на швидкості до 125 км / год, а двигун знову починає працювати, коли водій натискає на педаль акселератора, гальма або зчеплення.

Поряд з моделями EcoDynamics +, Stonic GT Line також пропонує негібридний 1,0-літровий двигун Smartstream T-GDi, що видає 100 к.с.  і працює в парі з 6-ступінчастою механічною КПП або 7DCT.